Årligt serviceeftersyn og hjælp lige ved hånden

Vi tilbyder en førsteklasses serviceaftale, der kompletterer det leverede system. Denne aftale omfatter bl.a. følgende:

  • Årligt serviceeftersyn: Vi inkluderer et årligt serviceeftersyn med detaljerede servicerapporter og muligheden for at introducere nye medarbejdere til systemet.

  • Support på anmodning: Du kan altid kontakte Nextech, hvis du oplever fejl, mangler reservedele eller har brug for hjælp. Vores eksperter kan give telefonisk vejledning eller bistå med at skaffe de nødvendige reservedele. Hvis det er nødvendigt, besøger vi også din virksomhed for at undersøge fejlen.

  • Netværksovervågning: Efter behov kan systemet integreres i en netværks- eller PC-baseret løsning, der gør det muligt for Nextech at overvåge systemets ydeevne. Vi kan også indstille alarmer, så vi hurtigt reagerer, hvis der opstår fejl i dit anlæg.

Kontakt os på telefonnummeret +45 9877 0097 for at få yderligere oplysninger om vores serviceaftale. 

VI HAR BL.A. OPTIMERET SIKKERHEDEN FOR: